Egyre több iparág szembesül azzal, hogy nem talál megfelelő jelölteket. A fluktuáció is nagyobb, mint a korábbi években, ráadásul ma a munkavállalók átlagosan már egy év után elkezdik böngészni az álláshirdetéseket.
A megváltozott helyzet és az álláspiacra tömegesen belépő Y és Z generációs munkavállalók újfajta kihívások elé állítják a vállalatokat. Az ő elérésükhöz már nem elég egy klasszikus, a feladatokat és elvárásokat bemutató álláshirdetés. Ennél sokkal több kell.
Új toborzási technikákra, és új hozzáállásra van szükség. A marketing a vállalatok és a HR vezetők segítségére sietett, és kialakította az employer branding, avagy a munkáltatói márkaépítés rendszerét.
A vállalatoknak jól felfogott üzleti érdeke, hogy jól körülhatárolt, önálló "személyiséggel" rendelkezzenek, ami megkülönbözteti őket a konkurenciától, és a dolgozókat magához vonzza. Az erős munkáltatói brand versenyelőnyt jelent, de csak akkor, ha hiteles, egyedi és kellően vonzó.
Munkáltatói márkája gyakorlatilag minden cégnek van, hiszen az emberek gondolnak valamit arról, hogy az adott vállalat milyen munkaadó, milyen lehet ott dolgozni.
Tudatosan alakított munkáltatói márkával, és azt professzionálisan, célcsoportra szabottan és következetesen kommunikáló vállalat még viszonylag kevés van. Azok viszont, amelyek felismerik az ebben rejlő potenciált, a hosszú távú előnyeit és hasznát, azok gőzerővel alkalmazzák ezt az újfajta kommunikációs stratégiát, hogy előnyt szerezzenek az álláspiacon.
Az elmúlt években jelentős tapasztalattal gyarapodtunk az Employer Branding területén. Személyes konzultáció keretében tudásunkat szívesen megosztjuk Önnel is, segítve munkáját. Várjuk szíves jelentkezését!
stratégiai tervezés, reklámtervezés, kampánymenedzsment, pályázatok
stratégiai tervezés, reklámkampány tervezés
kérjen ajánlatot most!