Webáruházat működtetsz? Ezeket a hibákat soha ne kövesd el!
Egy webáruház számtalan előnye közül az egyik, hogy akkor is el tudsz adni, amikor éppen alszol, vagy nyaralsz. Vannak azonban olyan apróságok, amik figyelmen kívül hagyása óriási hiba is lehet. Ha ezeket javítod, könnyebben és többen fognak tőled vásárolni, mint eddig.
Az első és legfontosabb alapelv egy webáruháznál: adj oda minden információt, gyorsan. Vagyis minél könnyebben tudja meg a vásárló az őt érdeklő információkat, annál biztosabban rendel tőled.
Hiba 1) Nincs a webáruházadban a termékedről leírás. Így nem derül ki mit tud a terméked, és mit ad majd nekem, ha megveszem.
Hiba 2) Nincs ára a termékednek. Nincs mese, ez az egyik legfontosabb információ egy webáruháznál. Ha szolgáltatsz, adj lehetőséget, hogy árajánlatot kérjenek tőled.
Hiba 3) Nincs kép a termékről.
Hiba 4) A megrendelés regisztrációhoz kötött.
Hiba 5) Nincs információ arról, hogyan kapja meg a vevő a termékedet.
Ezek olyan alapvető dolgok, amikből ha csak egy is hiányzik, a vásárlók nagy része biztosan elhagyja a kosarát és inkább onnan vásárol, ahol minden fontos információt elé tesznek.
Ha a fent említett hiányosságokat megtaláltad a webshopodban és pótoltad, teszteld le a vásárlás menetét!
Tipp 1) Alkalmazz időnként árengedményt, vagy ingyenes kiszállítási lehetőséget bizonyos összeghatár felett, vagy egy adott napra érvényesen.
Tipp 2) Építs be automatizált termékajánlót a vásárlásokhoz!
Tipp 3) Gyűjts visszajelzéseket és értékeléseket a termékedről, a vásárlás menetéről, majd tedd közzé!
Nincs még webáruházad, de szeretnél egyet gyorsan és megfizethető áron? Akkor a Mini webshop csomagunkat neked készítettük!
Startolj el termékeiddel a neten és engedd, hogy vásároljanak tőled kényelmesen, otthonról is!