Nézz körül a házad táján!
Ha a világ járványba és/vagy válságba borul, a márkád életben tartásához beszélned kell róla. Akkor is, ha most éppen nem tud bemenni hozzád senki sem vásárolni. Most van időd átnézni, aktualizálni azokat a dolgokat, amiket eddig mindig halogattál.
Első lépés: frissítsd a weboldalad!
Ez az, amit mindig mindenki áttesz „holnapra”. Pedig ha valaki téged keres a neten, itt talál meg először. Ha elérhetőségeid nem pontosak, esetleg van kint olyan szolgáltatás, amivel már nem foglalkozol, netán új termékeid, szolgáltatásaid vannak, uccu neki, javítsd, frissítsd mielőbb!
Nincs is nagyobb hiba annál, mint ha olyan infó van rólad a neten, ami rég nem is igaz.
Második lépés: nézd meg a céges Facebook oldalad!
Még nincs Facebook oldalad? Itt az ideje csinálnod egyet. Hidd el, jót fog tenni neked. Ugyanez igaz az Instagramra is.
Ha olyan a terméked, szolgáltatásod, ami a fiatalabb korosztályban népszerű, ráadásul van sok jó fotód is hozzá, akkor az Instát neked találták ki. Ha már van Facebook és Instagram oldalad, de még a névjegyed vagy az idővonalad, esetleg a követőbázisod üres, akkor állj neki és turbózd fel ezeket is.
Harmadik lépés: kommunikálj akkor is, ha éppen nincs mit!
Néhány példa a teljesség igénye nélkül:
- mutasd be a terméket 10-20 másodperces videóval használat közben
- készíts érdekes képeket illusztrációkat termékedről
- beszélj a szolgáltatásodról
- mondd el partnereidnek, hogyan segítheti őket terméked, vagy szolgáltatásod
- írj arról, hogyan dolgozol otthonról és mutasd meg képekben
- és mindenképpen adj hírt arról is, ha jótékonykodtál!
Ha úgy érzed, segítségre van szükséged a fentiekben, fordulj hozzánk bizalommal! Hívj minket, írj nekünk, vagy próbáld ki online kommunikációs szolgáltatásunkat, amikor szakembereinkkel csetelhetsz és közben kérheted segítségüket!