Negyed évszázad kreativitásban – 25 évesek lettünk! 🎉

2025.02.06. Blog

Képzeld el, 25 évvel ezelőtt egy kis csapat úgy döntött, hogy megbolygatja a dunántúli reklámvilág állóvizét az Absurd-al. Azóta sok minden történt, kampányok jöttek-mentek, logók születtek, weboldalak keltek életre, és egy rakás kávé fogyott el a brainstormingokon, de ahogy mondani szokás: „még csak most kezdünk igazán belejönni!”  Az évek során ügyfeleink körébe tartozó kis- és középvállalkozások mellett multinacionális vállalatok is megtalálták helyüket, akik hosszú távú partnerként bíztak meg bennünket employer branding kampányokkal, teljes arculati átalakításokkal és digitális projektek kivitelezésével​​.

Egy kis nosztalgia a mérföldkövekkel:

2000
Az Absurd megszületik! Pici iroda a VOK-ban, nagy álmok. Sok éjszakázás az Est lapokkal, és az akkor születő cégek logótervezésével.

2005
Az első nagy kampány, és az érzés, hogy „Ez az! Most már tényleg reklámügynökség vagyunk!”  (Egy hirdetés iránt érdeklődő tört magyarsággal beszélő úr azt mondta romos épülete folyosóján, hogy elköltene pár tízmillió forintot reklámra… és végül egy sikeres kampányban el is költött.)

2010
Digitális térhódítás: SEO, PPC, és minden, ami online.
Csináltunk több tucatnyi sikeres kampányt, néhány városimage filmet. Meg vagy 100 marketing tervet… és még mindig nem unjuk!

2012
Nem elég a marketing, legyünk médiacég is! Előszőr vegyünk óriásplakátos cégeket, aztán jöhetnek a citylight-ok, digitális TV-k, liftreklám, LED fal. Így lettünk mára meghatározó médiacég is, közel 1000 médiafelülettel Székesfehérváron.

2020
Házasságkötés a Lénia 2 Reklámügynökséggel, ezzel mégis páratlanok lettünk Fejér megyében.

2025
Még mindig rengeteg terv a tarsolyban, amin már gőzerővel dolgozunk!

Mi a titkunk? Kreativitás, csapatmunka és egy csipet abszurditás. Nálunk nincs „lehetetlen” – csak „na, ezt hogy oldjuk meg?”. Épp ezért imádjuk, amit csinálunk. Az arculattervezéstől a komplett kampányokig mindenben benne van a kézjegyünk​.

És merre tovább? Új technológiák, még több digitális megoldás, és persze a klasszikus offline reklámok sem maradnak el. Egy dolog biztos, hogy továbbra is maximalisták maradunk, mert a legjobbat akarjuk kihozni minden projektből​.

„25 évnyi abs(z)urd ötlet? Eddig csak bemelegítettünk.” – mondta Peti és Andris, a két tulajdonosunk. – Köszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek, hogy velünk tartottak ezen az úton, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy igényeiket a legmagasabb szinten szolgáljuk ki, és új mérföldköveket érjünk el közösen. Szóval jöhet a következő 25!”